Bakı,
Azərbaycan
18.08.2025 09:35
-
18.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Tender sənədlərinin hazırlanması və tender proseslərinin idarə olunması;
- Texniki spesifikasiyaların analiz edilməsi və İT komandası ilə əməkdaşlıq;
- Dövlət satınalmaları qanunvericiliyinə uyğun işlərin aparılması;
- Elektron satınalma platformalarında (məsələn, e-tender.gov.az) işin təşkili və aparılması;
- Tenderlə bağlı sənədlərin toplanması, saxlanması və hesabatların hazırlanması.
Əmək şəraiti:
- Əmək haqqı: 700 AZN;
- İş saatları: 09:00 – 18:00, həftə içi 5 gün;
- İş yeri: Çinar Plaza.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Tender və satınalma sahəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
- İnformasiya texnologiyaları sahəsində ümumi biliklər;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı;
- İngilis dilində orta səviyyədə oxuma və yazma bacarığı;
- Dövlət satınalmaları qanunvericiliyi və tender prosedurlarını yaxşı bilməsi;
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excel) sərbəst işləmək bacarığı;
- Diqqətli, məsuliyyətli və komandada işləmək qabiliyyəti.