Bakı,
Azərbaycan
31.07.2025 02:54
-
31.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Müştəriyə texniki dəstək xidmətlərinin səmərəli şəkildə göstərilməsi, müştəriyə yerində yardım göstərilməsi;
- “Service Desk” vasitəsi ilə qeydiyyata alınan bütün sorğuların vaxtında cavablandırılması və həll olunması;
- Nəzarət-Kassa Aparatlarında proqram təminatlarının quraşdırılması, yüklənməsi və problemlərin aşkar olunaraq operativ şəkildə icra olunmasını təmin etmək.
Əlavə məlumatlar:
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş vaxtı: 09:00 – 18:00 .
Maraqlananlar CV-lərini “Texniki dəstək üzrə mütəxəssis” başlığı altında [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Microsoft Windows və Android əməliyyat sistemi barəsində biliklər;
- Desktop, laptop və mobil cihazların şəbəkəyə qoşulma prinsipləri haqqında biliklər;
- Simsiz şəbəkə nöqtəsi barədə baza bilikləri;
- Kompyüter texnikası və şəbəkə avadanlıqları haqqında ümumi anlayış;
- Nasazlıqların axtarışı üzrə bacarıqlar;
- Xidmət masası (Service Desk) ilə iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramlarından istifadə təcrübəsi.