Bakı,
Azərbaycan
06.10.2025 09:39
-
06.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Xarici universitetlərə müraciətlərin hər bir qəbul kampaniyasının tələblərinə tam uyğun olaraq düzgün və vaxtında həyata keçirilməsi;
- Tələbələrlə müntəzəm və aktiv ünsiyyətin təmin olunması: müraciətlərin statusu barədə məlumat vermək, son tarixləri xatırlatmaq, çatışmayan sənədlərin koordinasiyası;
- Gündəlik olaraq e-mail və digər kommunikasiya kanallarının (portallar, CRM, universitet platformaları) yoxlanılması, universitetlərdən daxil olan məktublara və sorğulara operativ cavab verilməsi;
- Daxili CRM sistemində hər bir tələbə üzrə aktual qeydlərin aparılması, müraciət mərhələlərinin, son tarixlərin və əməkdaşlığa dair qeydlərin dəqiq şəkildə daxil edilməsi;
- Müraciətlərin vaxtında tamamlanmasına nəzarət: hər bir tələbə üçün xüsusi “deadline” təqviminin hazırlanması və icra olunması;
- Sənəd paketlərinin yoxlanılması və təsdiqi: ərizə formaları, motivasiya məktubu, tövsiyə məktubları, formalar və s;
- Akademik şöbə, təqaüd və maliyyə şöbəsi, həmçinin beynəlxalq tərəfdaşlarla müraciət prosesinə dair koordinasiya;
Əlavə vəzifələr:
- Universitetlərin tələbləri, müraciət formatları, qəbul platformalarındakı dəyişikliklər və yeni prosedurlar barədə daim məlumatlı qalmaq;
- Departament daxilində iclaslarda, brifinqlərdə, QA-mitinq və strateji görüşlərdə mütəmadi iştirak etmək;
- Müraciət prosesində qeyri-standart vəziyyətlər yarandıqda tələbələrə dəstək göstərmək.
Maaş: sabit (400AZN-1000AZN) aylıq əmək haqqı (müsahibənin nəticələrinə əsasən razılaşdırılır).
Əgər siz sistemli, məsuliyyətli və detallara diqqətli mütəxəssisinizsə, beynəlxalq təhsilə maraq göstərir və tələbələrin məqsədlərinə çatmasına kömək etmək istəyirsinizsə – sizi komandamızda görməkdən məmnun olarıq!
Xahiş olunur CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərəsiniz.
Mövzu hissəsində qeyd edin: "Müraciət üzrə mütəxəssis".
Tələblər
- Ali təhsil (bakalavr dərəcəsi);
- Təhsil, konsaltinq və ya proseslərin idarə olunması sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- İngilis dilini yüksək səviyyədə bilmək (rus dilini bilmək üstünlükdür);
- Yüksək məsuliyyət və detallara diqqət, xüsusilə sənədlərlə işləyərkən;
- İngilis dilində yazışma aparmaq bacarığı (universitetlərlə rəsmi e-mail yazışmaları);
- Microsoft Office, Google Workspace və əsas CRM alətlərində sərbəst işləmə bacarığı;
- Çeviklik, stresə davamlılıq və sərt son tarixlərdə işləmək hazırlığı.