Bakı,
Azərbaycan
21.10.2025 10:13
-
21.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- ərclərin məlumat bazasında (ERP sistemində) təqib edilməsi və yekun hesabatların hazırlanması;
- Xərclər ilə bağlı müxtəlif departamentlər və subpodratlarla əlaqələrin saxlanılması və məlumat mübadiləsinin təmin edilməsi;
- Tədarük edilən məhsullar/xidmətlərin dəyərinin müəyyən edilməsi;
- Xərclərin optimallaşdırılması və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin hazırlanması;
- Xərclər ilə bağlı hesabatların tərtib edilməsi, düzgünlüyünə nəzarət edilməsi və müəyyən edilmiş standartlara uyğunluğunun təmin edilməsi;
- Məhsulun dəyəri barədə məlumatın ERP sisteminə daxil edilməsinə və məhsulun düzgün qiymətləndirilməsinə nəzarət;
- Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi;
- Satın alınan və ya tədarük edilən məhsulların/xidmətlərin dəyərinin müəyyən edilməsi;
- Faktiki xərclərin büdcə ilə müqayisəsi, aradakı fərqlərin təhlili, araşdırılması və izahı;
- Proqnozlaşdırılan maliyyə hesabatlarının hazırlanması və hesabatların təhlili;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əmək şəraiti:
- Pozitiv və dəstəkləyici iş mühiti
- İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə günü (5 gün)
- İş vaxtı: 09:00-18:00
- Könüllü tibbi sığorta
- Əmək haqqı işçinin təcrübə və bacarıqlarına uyğun olaraq tərəflər arasında razılaşdırılır
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Xərclərə nəzarət üzrə mütəxəssis” yazaraq Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Tələblər
- Ali təhsil (Maliyyə, Mühasibatlıq və ya İqtisadiyyat üzrə);
- Azərbaycan dili zəruri, İngilis və ya Rus dili arzuolunandır;
- Xərclərə nəzarət, maliyyə hesabatlılığı sahəsində nəzəri biliklər;
- Tikinti və sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi vacibdir;
- Məntiqi və analitik düşüncə;
- 1C 8.3 proqramı ilə işləmə təcrübəsi;
- MS Office proqramları biliyi (xüsusilə Excel).