Bakı,
Azərbaycan
05.05.25
-
05.06.25
İş haqqında məlumat
- Yüksək xidmət standartına diqqət yetirməklə daxil olan zənglərin səmərəli idarə edilməsi;
- Pasiyentlərin istəklərini bacarıqla həll etmək və xidmətlər haqqında dolğun məlumatları bildirmək;
- Daxil olanlar bazasında məlumatların dəqiq saxlanılması və yenilənməsi;
- Pasiyentlərlə xidmət səviyyəsi üzrə sorğuların aparılması;
- Elektron poçt qutusuna daxil olan məktubların aidiyyatı şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
- Həftə içi 6gün, saat 09:00-18:00;
- Bazar qeyri iş günü;
- Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
- Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
- Müvafiq sahədə təcrübə mütləqdir;
- Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilməli, səlist nitq qabiliyyətinə malik olmalıdır;
- Etibarlı PC istifadəçisi (Word, Excel, e-poçt);
- Müəssisə daxili nizam, intizam qaydalarına əməl etməli;
- Əla şifahi ünsiyyət və roblem həll etmə bacarığına malik olmalıdır.