West Hospital

Zəng Mərkəzi operatoru (call center)

400 - 450 ₼
1279
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
05.05.25 - 05.06.25

İş haqqında məlumat

  • Yüksək xidmət standartına diqqət yetirməklə daxil olan zənglərin səmərəli idarə edilməsi;
  • Pasiyentlərin istəklərini bacarıqla həll etmək və xidmətlər haqqında dolğun məlumatları bildirmək;
  • Daxil olanlar bazasında məlumatların dəqiq saxlanılması və yenilənməsi;
  • Pasiyentlərlə xidmət səviyyəsi üzrə sorğuların aparılması;
  • Elektron poçt qutusuna daxil olan məktubların aidiyyatı şöbələr üzrə yönləndirilməsi;
  • Həftə içi 6gün, saat 09:00-18:00;
  • Bazar qeyri iş günü;
  • Azərbaycan Respublikasının əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • Nahar müəssisə tərəfindən təmin edilir.

Tələblər

  • Ali təhsil;
  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir;
  • Müvafiq sahədə təcrübə mütləqdir;
  • Azərbaycan və Rus dillərini sərbəst bilməli, səlist nitq qabiliyyətinə malik olmalıdır;
  • Etibarlı PC istifadəçisi (Word, Excel, e-poçt);
  • Müəssisə daxili nizam, intizam qaydalarına əməl etməli;
  • Əla şifahi ünsiyyət və roblem həll etmə bacarığına malik olmalıdır.


Oxşar vakansiyalar