

Zəng Xidmətləri üzrə Nümayəndə/ Royal Service Agent
Fairmont Baku
Ə/h razılaşma ilə
1832
Tam iş günü
Bakı,
Azərbaycan
06.08.2025 10:40
-
06.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Otelin standartlarına müvafiq şəkildə xidmət göstərilməsini təmin etmək;
- Qonaqların adını yadda saxlamaqla qonaqlara və əməkdaşlara birbaşa xidmət göstərmək;
- Ön Ofis departamentinin standartlarına, əməliyyat prinsipləri və prosedurlarına riayət edilməsinə nəzarət etmək;
- Vəzifəsinə daha yaxşı yiyələnmək və inkişaf etmək üçün təlimdə əldə edilmiş bilikləri və təcrübəsindən istifadə etmək və ohdəliklərini yerinə yetirərkən dəqiq olmaq;
- Qabaqcadan sifarişləri yoxlamaq və qonaqların istəklərinə nəzarət etmək, bütün standartların qaydasında getməsindən əmin olmaq;
- Otelin standartlarına müvafiq şəkildə xidmət göstərilməsini təmin etmək və bununla bərabər müsbət münasibətlər çərçivəsində Otelin mənfəət gətirmə qabiliyyətini inkişaf etdirmək;
- Ön Ofis departamentinin standartlarına, əməliyyat prinsipləri və prosedurlarına riayət edilməsinə nəzarət etmək;
- Vəzifəsinə daha yaxşı yiyələnmək və inkişaf etmək üçün təlimdə əldə edilmiş bilikləri və təcrübəsindən istifadə etmək və ohdəliklərini yerinə yetirərkən dəqiq olmaq;
- Qabaqcadan sifarişləri yoxlamaq və qonaqların istəklərinə nəzarət etmək, bütün standartların qaydasında getməsindən əmin olmaq;
- Zənglərin qəbul edilməsi üçün bütün iş növbəsi ərzində Qəbul Masasında daima zənglərə cavab verəcək bir şəxsin olmasına əmin olmaq;
- Daxili və xarici zəngləri qəbul etmək və bu zaman Otelin telefon etiketinə müvafiq davranmaq;
- Qonağın istəkləri barədə yenilənən məlumatları izləmək, bu barədə Qonaqlarla əməkdaşlıq etmək və əldə edilən məlumatları əməkdaşlara ötürmək.
- Qonaqlara həvəslə xidmət göstərərək onların gözlədiyindən də artıq xidmət göstərmək;
- Qonaqlarla sağlam və etibarlı münasibətlərin qurulmasını təmin etmək.
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- Ön Ofis əməliyyatları sahəsində minimum iş təcrübəsi olmaq;
- Turizm Və Otelçiliyin İdarəedilməsi sahəsində ali təhsil;
- Səlis Azərbaycan, İngilis və Rus dili;
- Otellər və ya Müştəri xidmətləri sahəsində iş təcrübəsi olmaq;
- Sərbəst qərarlar qəbul edən, problemləri özü həll edə bilən, hadisələri yönləndirmək qabiliyyəti olmaq;
- Komandada işləmək bacarığı olmaq;
- Davamlı inkişaf və öyrənməyə meyilli olmaq;
- İşdə dəqiqlik və detallara fikir vermə qabiliyyəti.