Bakı,
Azərbaycan
27.08.2025 05:38
-
27.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Ziyarətçilərin nəzakətlə qarşılanması və qəbulu;
- Gündəlik ziyarətçilərin və işçilərin qeydiyyatının aparılması;
- Binaya/ofisə girişin nəzarəti, ziyarətçilərin yoxlanması və identifikasiyası;
- Müştərilərin və ya ziyarətçilərin sorğularının qeydə alınması və rəhbərliyə yönləndirilməsi;
- Gələn zənqlərin cavablandırılması, yoxlanılması və yönləndirilməsi;
- Təyin olunan görüş cədvəlinin idarəedilməsi və görüş otaqlarının nəzarətdə saxlanılması;
- Şəxsi və telefon ilə gələn sorğuların cavablandırılması və ilkin məlumatlar ilə təmin edilməsi;
- Daxil olan və göndərilən məktubların, paketlərin və çatdırılmaların qeydə alınması və müvafiq olaraq yönləndirilməsi;
- Sənədlərin arxivləşdirilməsi,məlumatların bazaya daxil edilməsi və ofis təchizatının idarə edilməsi kimi sadə tapşırıqların yerinə yetirilməsi;
- Reception sahəsinin hər zaman səliqəli və təmiz saxlanılması;
- Zərurət olduqda, digər şöbələrə inzibati tapşırıqlarda dəstəyin olunması.
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı namizədlərin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq müsahibə zamanı müəyyən ediləcək.
Əlaqə:
- Telefon: (010) 310 77 88 (whatsapp/zəng).
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Qeyd: Zəhmət olmasa CV məlumatlarınızı şəkil daxil göndərin.
- Greet and welcome visitors with a positive attitude;
- Registry of daily visitors and employees;
- Building access control, visitor screening and identification;
- Taking notes of clients requests and passing to the management;
- Answer, screen, and forward incoming phone calls;
- Manage appointment scheduling and maintain meeting rooms;
- Provide basic information and respond to inquiries, both in person and over the phone;
- Handle and registering incoming and outgoing mail, packages, and deliveries;
- Perform basic administrative tasks such as filing, data entry, and managing office supplies;
- Ensure the reception area is tidy, organized, and presentable at all times;
- Assist other departments with administrative duties when necessary.
Additional information:
- Salary will be determined during the interview according to the candidates knowledge and skills.
Contacts:
Phone: (010) 310 77 88 (whatsapp/call).
Interested candidates can send their cv to the e-mail address in the Apply for job button. Note: Please send the CV with photo.
Tələblər
- Xanım namizədlərə üstünlük verilir;
- Nəzakətli və peşəkar ünsiyyətin qurulması;
- Mehriban ünsiyyət, və pozitiv yanaşma;
- Az və Rus dili sərbəst, ingilis dili orta səviyyədə olması arzuolunandır;
- Reception, Front desk reception və ya oxşar vəzifələrdə təcrübə üstünlük verilir;
- Microsoft Office proqramlarında (Word, Excell, Outlook) istifadə;
- Güclü kommunikasiya və müştəri xidməti bacarıqları;
- Yüksək təşkilatı və multitasking bacarıqları;
- Müstəqil və komanda ilə işləmə bacarıqları.
- Female candidates are preferred;
- Courtesy and professionalism in communication;
- A friendly and approachable personality with a positive attitude;
- Fluency in Azerbaijani and Russian language, intermediate level of English is acceptable;
- Proven experience as a receptionist, front desk representative, or in a similar role is preferrable;
- Proficient in Microsoft Office Suite (Word, Excel, Outlook);
- Strong communication and customer service skills;
- Excellent organizational and multitasking abilities;
- Problem solving skill & attention to details;
- Ability to work independently and as part of a team.