Bakı,
Azərbaycan
09.09.2025 11:37
-
09.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Preparation of Detailed receivable report for Tenants (MRE);
- Checking of bank statement for Tenant (MRE) every day;
- Preparation of monthly allowance report for Tenants (ASM and MRE);
- Preparation of allowance summary report (6C00) for MRE after closing week;
- Preparation of 6700-7500 account report for MRE (Tenant) after closing week;
- Preparation of 6P02 account report for utility after closing week;
- Preparation of 7B40 account report for deposit amount after closing week;
- Preparation of 7L00 account report for Rent after closing week;
- Preparation of weekly tenant receivable and payment report and sending to leasing team (ASM & MRE);
- Addition of new contracts to the excel file for rent, million, e-manat;
- Sending the necessary data for Tenant to Legal team to start the legal process;
- Preparation of weekly B2B receivable report and sending to B2B team
- Issuing of invoices for B2B, Rent and Utility for Tenant (ASM & MRE), Bravo card, Wastage and sending to e-taxes. Reconciliation of the tax system with
- Sending invoices to customers via mail.
- Allocation of payments to invoices till the end of month
- Adjust invoices based on leasing team's request
- Responding to mails and calls from customers, and other teams
- Stamping 650 receipts and sending quarterly invoices (30) to the American Embassy
- Reconciliation of quarterly and yearly debts with B2B customers and Tenants, solving problems and preparation of acts.
Note: Interested candidates may apply by sending their resume to the e-mail address in the Apply for job button, with “Junior AR Accountant” mentioned in the subject line. Only shortlisted candidates will be contacted for the next steps in the recruitment process.
- İcarəçilər üçün Debitor borcları haqqında detallı hesabatın hazırlanması (MRE);
- Hər gün icarəçilər üzrə (MRE) bank çıxarışının yoxlanılması;
- İcarəçilər üçün aylıq müavinət hesabatının hazırlanması (ASM və MRE);
- Ay bağlandıqdan sonra MRE üçün müavinətlərin icmal hesabatının (6C00) hazırlanması ;
- Ay bağlandıqdan sonra MRE (İcarəçi) üçün 6700-7500 hesab hesabatının hazırlanması ;
- Ay bağlandıqdan sonra kommunal xidmətlər üçün 6P02 hesab hesabatının hazırlanması;
- Ay bağlandıqdan sonra depozit məbləği üçün 7B40 hesab hesabatının hazırlanması ;
- Ay bağlandıqdan sonra İcarəyə görə 7L00 hesab hesabatının hazırlanması ;
- İcarəçilər üzrə həftəlik debitor borcunun və ödəniş hesabatının hazırlanması və lizinq komandasına göndərilməsi (ASM & MRE) ;
- İcarə üzrə yeni müqavilələrin excel faylına əlavə edilməsi;
- İcarəçilər üzrə hüquqi prosesə başlamaq üçün lazımi məlumatların Hüquq komandasına göndərilməsi;
- Həftəlik B2B debitor hesabatının hazırlanması və B2B komandasına göndərilməsi ;
- İcarə, kommunal (ASM & MRE), B2B, Bravo kart və tullantılar üzrə qaimələrin yazılması və e-vergilərə göndərilməsi. Vergi sisteminin daxili sistemlə uzlaşdırılması;
- İnvoys sənədlərinin ödəniş üçün bütün müştərilərə göndərilməsi ;
- Ödənişlərin ay sonuna kimi uyğun invoyslarla bağlanması;
- Lizinq komandasının müraciəti əsasında düzəlişlərin edilməsi ;
- Müştərilər və digər komandalardan gələn məktubların və zənglərin cavablandırılması ;
- 650 qəbzin möhürlənməsi və rüblük fakturaların (30) Amerika səfirliyinə göndərilməsi ;
- İcarəçilər və B2B müştəriləri ilə rüblük və illik borcların uzlaşdırılması, problemlərin həlli və aktların hazırlanması.
Qeyd: Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Debitor borcları üzrə kiçik mühasib” başlığı ilə CV göndərərək müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Tələblər
- Bachelor’s degree in accounting/finance;
- Fundamental knowledge of accounting;
- Min. 3 months of accounting experience;
- Proficiency in Microsoft office, especially excel;
- Solid communication skills, with proficiency in speaking and writing;
- Accuracy and attention to detail;
- Ability to perform filing and record keeping tasks;
- Excellent oral and written communication skills in Azerbaijani; English languages (intermediate level is enough);
- Initiative;
- Analytical thinking skills - ability to elicit and define required solutions;
- Dedication to quality and reliability in all work tasks;
- Ability to analyze situations, identify problems and recommend solutions;
- Ability to work independently and in a team environment.
- Mühasibat uçotu/maliyyə üzrə bakalavr dərəcəsi ;
- Mühasibat uçotu üzrə fundamental biliklər;
- Minimum 3 ay mühasibatlıq təcrübəsi ;
- Microsoft office, xüsusilə excel proqramlarında işləmə bacarığı;
- Möhkəm ünsiyyət, danışıq və yazı bacarıqları ;
- Dəqiqlik və detallara diqqət;
- Sənədləşdirmə və qeydlərin aparılması tapşırıqlarını yerinə yetirmək bacarığı;
- Azərbaycan dilində mükəmməl şifahi və yazılı ünsiyyət bacarıqları; ingilis dili üzrə orta səviyyə kifayətdir;
- Təşəbbüs ;
- Analitik düşünmə bacarıqları və tələb olunan həlləri aşkar etmək və müəyyən etmək bacarığı;
- Bütün iş tapşırıqlarında keyfiyyətə və etibarlılığa sadiqlik ;
- Situasiyaları təhlil etmək, problemləri müəyyən etmək və həll yollarını tövsiyə etmək bacarığı ;
- Müstəqil və komanda mühitində işləmək bacarığı.