Bakı,
Azərbaycan
02.05.25
-
02.06.25
İş haqqında məlumat
- Lahiyələr üzrə rəhbərin gündəlik işini təşkil etmək və dəstəkləmək;
- Görüşlərin təşkili və idarə olunması;
- İcra protokollarının hazırlanması;
- Görüşlər təqviminin yaradılması və izlənilməsi;
- Layihələrin gedişatına nəzarət və müntəzəm hesabatların təqdim olunması;
- İşçi və Lahiyələr üzrə rəhbər arasında işlərin kurasiya edilməsi;
- İşlə əlaqədar verilən digər tapşırıqların icra etməsi və icra vəziyyəti barədə davamlı olaraq məlumatların verilməsi;
- İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi;
- İş saatı: 09:00-18:00;
- Əmək haqqı: 1000-1500 (işə qəbuldan sonra performansa uyğun olaraq dəyişə bilər);
- İş yeri: Xırdalan.
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil (İdarəetmə, İqtisadiyyat, İnformasiya Texnologiyaları və ya əlaqəli sahələr üzrə arzuolunandır);
- İş Təcrübəsi: Menecer köməkçisi, assistent, layihə koordinatoru və ya oxşar mövqelərdə minimum 1 illik təcrübə;
- Azərbaycan dili – mükəmməl (şifahi və yazılı);
- İngilis dili – yaxşı səviyyədə (şifahi və yazılı);
- Rus - yaxşı səviyyədə (şifahi və yazılı);
- MS Office proqramlarından peşəkar istifadə (Excel, Word, PowerPoint);
- Layihə idarəetmə proqramları üzrə bilik (Trello, Jira, Asana və s.);
- İT sahəsi üzrə əsas anlayışlar və terminologiya biliyi;
- Yüksək təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Sürətli qərarvermə və problem həll etmə bacarığı;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Dəqiq, məsuliyyətli və vaxtın idarəedilməsi üzrə bacarıqlar;
- Layihələrin planlaşdırılması, həyata keçirilməsi və monitorinqi üzrə təcrübə;
- Agile və ya Scrum metodologiyaları üzrə bilik üstünlükdür;
- İT sahəsi, CRM və ERP sistemləri ilə iş təcrübəsi;
- Data analitikası və hesabatların hazırlanması üzrə biliklər.