Middle Biznes analitik

Do İT MMC
1200 - 2000 ₼
1460
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
10.06.2025 23:50 - 10.07.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Layihədən əvvəlki tədqiqatlarda iştirak, biznes proseslərin təhlili;
  • Elektron sənəd dövriyyəsi, intranet sistemlərin tətbiq olunması;
  • Layihə planı və texniki tapşırığa uyğun olaraq sistemlərin sazlanılması;
  • Sifarişçinin texniki işçi heyəti və sistemin istifadəçiləri üçün təlim keçirilməsi; 
  • Layihənin texniki sənədlərinin hazırlanması; 
  • Tətbiq olunan sistemlərə texniki və konsultasiya dəstəyi;
  • İş qrafiki: bazar ertəsi-cümə saat 9:00 - 18:00;
  • Şəhərin mərkəzində yerləşmə: Passage 1901, Nigar Rəfibəyli küç. 12;
  • Mehriban və peşəkar kollektiv;
  • Maraqlı tapşırıqlar, bacarıqları nümayiş etdirmə imkanı;
  • Karyera inkişafı imkanları;
  • Peşəkar təlimlərdə iştirak.

Tələblər

  • Yaş həddi: 20-30;
  • Təhsil: Ali texniki təhsil;
  • İş təcrübəsi: 3-5 il;
  • Tam ali texniki təhsil;
  • Yaxşı texniki biliklər: SQL, XML, SOAP, REST API, veb-servislərlə iş təcrübəsi;
  • Biznes proseslərin modelləşdirilməsi üzrə notasiya bilikləri: Workflow, UML, BPMN, EPC, IDEF0;
  • Korporativ sistemlərin hazırlanması və ya tətbiqi layihələrində Analitik və ya mühəndis vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsi;
  • Məntiqi cəhətdən düzgün və aydın sənədlər hazırlamaq bacarığı;
  • Kompüter və ofis proqramlarında yüksək istifadə bacarığı;
  • Biznes proseslərinin modelləşdirilməsi üçün proqramlardan sərbəst istifadə: Visio, ARIS, Lucidchart.;
  • Korporativ informasiya sistemləri, xüsusilə elektron sənəd dövriyyəsi, işçi heyətinin idarə olunması sistemləri ilə tanışlıq;
  • Məntiqi cəhətdən yoxlanılmış və anlaşılan sənədləri yazma bacarığı;
  • Dil bilikləri: Rus və Azərbaycan dili – mükəmməl səviyyədə, ingilis dili – arzuolunandır;
  • Ünsiyyətcillik, punktuallıq, stressə dözümlülük, məsuliyyətlilik, qarşıya qoyulan vəzifələri müstəqil həlletmə, komandada işləmə bacarığı;
  • Öyrənmə bacarığı, inkişaf etməyə və yeni biliklər əldə etməyə meyllilik.


Oxşar vakansiyalar