Bakı,
Azərbaycan
17.04.25
-
17.05.25
İş haqqında məlumat
- Müəssisə tərəfindən həyata keçirilən bütün təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotu hesabında (həmçinin 1C proqramında) əks etdirilməsi;
- Daxil olan elektron qaimə fakturaların doğruluğunu yoxlamaq;
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədləşmənin təşkili (müqavilə, hesab-faktura, təhvil-təslim aktları və s.);
- Elektron qaimələrin yazılması;
- Bank və kassa əməliyyatlarının mədaxil və məxarici;
- e-taxes.gov.az (online kargüzarlıq, E-qaimə, Depozit hesabı və s.) sərbəst işləmə bacarığı;
- Bank əməliyyatlarının (yerli və xarici ödənişlərin, o cümlədən vergi, sığorta və digər büdcə ödənişləri) icra edilməsi;
- Əmək haqqı, məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi və ezamiyyənin hazırlanması və ödənilməsi;
- Debitor və kreditor borclarının uçotu, üzləşmələrin aparılması və idarəedilməsi;
- Vergi orqanlarından daxil olan məktubların nəzarətdə saxlanılması və müvafiq yazışmaların aparılması;
- Hesabatların hazırlanması (ƏDV, ÖMV, əmlak, statistik hesabat, Vahid bəyannamə, mənfəət vergisi hesabatı);
- Vergi bəyənnamələrinin hazırlanması;
- Rəhbərə maliyyə hesabatlarının təqdim edilməsi;
- ƏMAS-da işləmə bacarığı;
- İş rejimi: I-V günlər, 09:00-dan 18:00-a kimi;
- İş yeri: Bakı şəhəri, Nərimanov r-nu, Nəsibbəy Yusifbəyli küç 71.
Tələblər
- Təhsil - İqtisadiyyat və ya Maliyyə sahəsi üzrə;
- İş təcrübəsi - 3 il;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili səlis, Rus dili və İngilis dili üstünlükdür;
- Komputer bilikləri: 1C, EFP, MS Excel, MS Word, MS Power Point, MS Outlook proqramlarını mükəmməl bilməli;
- Komanda da işləmə bacarığı;
- Çevik və işgüzar olması;
- Müəssisə üzrə kommersiya sirri hesab olunan məlumatların məxfiliyini təmin etməli.
Peşəkarlıq tələbləri:
- Səlis və aydın nitq, sistemıi təqdimat bacarığı qabiliyyəti;
- Dəqiqlik və sənədlərlə düzgün işləmə;
- Məsuliyyətli, dəqiq, dürüst və ünsiyyətcil olması;
- Təqdimat aparmaq və idarəetmə bacarığı.