Bakı,
Azərbaycan
14.04.25
-
14.05.25
İş haqqında məlumat
- Xərc sənədlərini aidiyyəti strukturdan təhvil almaq və icra tarixlərinə uyğun olaraq aylar üzrə sistemdə düzgün əks etdirmək;
- Xərcləri təyinatına əsasən (inzibati, admin, kapitallaşma) qruplaşdırmaq;
- Cari ilə üzləşmə etdikdən sonra ödəniş üçün aidiyyəti strukturla koordinasiyanı təmin etmək;
- Xərcləri təhlil etmək, mümkün problemləri vaxtında aşkar etmək və rəhbərliyə məlumat vermək;
- Xərclərin düzgün mühasibat uçotunu aparmaq və sənəd axınını düzgün şəkildə təşkil etmək;
- Cavabdeh olduğu hesablar üzrə qalıqların düzgünlüyünə daimi nəzarət etmək;
- Günlük nahar ilə təminat;
- Servis xidməti (nəqliyyat təminatı);
- Korporativ nömrə və danışıq limiti;
- İş saatları: 09:00 – 18:00;
- Nahar fasiləsi: 13:00 – 14:00;
- İş qrafiki: Şənbə və Bazar istirahət günləridir.
Tələblər
- Təhsil: Ali (Maliyyə, Mühasibatlıq sahəsində);
- Təcrübə: Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) yaxşı səviyyədə;
- Logo mühasibatlıq proqramı ilə işləmə təcrübəsi (üstünlükdür);
- Analitik düşünmə və detallara diqqət, Statistika ilə işləmə bacarığı.