Bakı,
Azərbaycan
11.06.2025 19:22
-
11.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Müştərilərin gülərüz və nəzakətli şəkildə qarşılanması və yönləndirilməsi;
- Müştəri məlumatlarının dəqiq şəkildə qeydiyyata alınması;
- Qəbul olunan cihazların sistemə düzgün daxil edilməsi;
- Gündəlik qəbul və təhvil-təslim aktlarının hazırlanması və arxivləşdirilməsi;
- Telefon zənglərinin cavablandırılması və yönləndirilməsi;
- Sənədlərin düzgün qaydada idarə olunması və müvafiq sistemlərə daxil edilməsi;
- Müştəri suallarına ilkin cavab vermək və xidmətlər barədə məlumat vermək;
- Müştəri məmnuniyyətinin təmin olunmasında aktiv iştirak;
- Cihazların qəbulu və təhvili prosesində sənədləşmənin aparılması;
- Anbar və ehtiyyat hissə hərəkətləri ilə bağlı ilkin sənədlərin toplanması (əgər zərurət olarsa);
- Mağaza daxilində səliqə-sahmanın qorunmasına nəzarət;
- Rəhbərliyin verdiyi gündəlik tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Əmək haqqı: Əmək haqqı namizədin bilik və bacarığına əsasən müəyyən ediləcək.
İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki (şənbə günü qısa iş günü). İstirahət günü: bazar günü.
İş yeri: Nizami küçəsi 166b. My Service Center mağazası.
Tələblər
- Natamam ali təhsil və ya orta ixtisas təhsili;
- Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək (ingilis dili bilikləri arzuolunandır);
- MS Office proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- 1C proqramında işləmə - üstünlükdür;
- Stressə davamlılıq və operativ qərarvermə bacarığı;
- Müştəri ilə ünsiyyət bacarıqları və gülərüzlük;
- Məsuliyyətli və diqqətli olmaq;
- Nizam-intizamlı və komanda ilə işləmə bacarığı.