Bakı,
Azərbaycan
09.04.25
-
09.05.25
İş haqqında məlumat
- Sürətli, keyfiyyətli xidmətlərin təqdim edilməsi üçün tabeliyində olan əməkdaşları təlimləndirmək və istiqamətləndirmək;
- Fairmont Bakı Otelin standartlarına, prosedurlarına ciddi şəkildə riayət etmək və tabeliyində olan əməkdaşları təlimləndirmək, nəzarət etmək və istiqamətləndirmək;
- Tabeliyində olan əməkdaşların iş fəaliyyətinin gedişatını mütəmadi şəkildə yoxlamaq, təlimlər keçmək və istiqmətləndirici tədbirlər tətbiq etmək keyfiyyətli iş imkanlarını yaratmaq;
- Qida və İaşə xidmətlərinin inkişaf etdirilməsi və icrasında köməklik etmək;
- Qonaqlara mehriban, səmimi xidmət təqdim etmək;
- Menyu barəsində əvvəlcədən məlumatlı olmaq və qonaqlara düzgün təqdim etmək;
- Masalara, stullara və onarın düzülüşünə cavabdeh olmaq;
- Növbədə olduğu müddət ərzində məsul şəxs tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında, dəqiq və qaydalar çərçivəsində icra etmək.
Tələblər
- Səlis Azərbaycan dili, İngilis dili orta;
- Rus dili arzuolunandır;
- Müvafiq sahədə iş təcrübəsi;
- Son dərəcə məsuliyyətli olmaq;
- Kollektiv daxili münasibətlərdə sakit və təmkinli qalmaq şərtilə dəyişən mühit çərçivəsində çoxsaylı tapşırıqları icra edə bilmək qabiliyyətinə malik olmaq;
- HACCP (Təhlükələrin Analizi və Kritik Nəzarət Nöqtələri) standartları və qaydalarına riayət etmək.