SmartOn

Servis mərkəzinin operatoru

700 - 800 ₼
2218
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
08.04.25 - 08.05.25

İş haqqında məlumat

  • Şirkətin Servis Mərkəzinə gələn zəngləri qəbul edir, müştəriləri sorğusuna əsasən müvafiq işçilərə yönləndirir;
  • Müştərilər tərəfindən edilən bütün zəngləri keyfiyyətlə qəbul edir və qeydə alır, sifarişlərin icrasının izlənməsi üçün məlumatları operativ olaraq müvafiq işçilərə ötürür;
  • Müştərilərə qiymət, çatdırılma şərtləri, təmir müddəti və s. məlumatları nəzakətli şəkildə təqdim edir;
  • Servis Mərkəzi tərəfindən müəyyən edilən müddətlərdə müştərilərin SMS, “whats up” və zənglər vasitəsilə, təmir prosesinin hansı mərhələdə olduğu barədə vaxtında məlumatlandırır;
  • Şirkətin mövcud müştəri bazasını qoruyur və inkişaf etdirir;
  • İş qrafiki: 7/5, 09:00-dan -18:00-dək;
  • Tibbi sığorta ilə təminat;
  • İş yeri Nərimanov m.st-nın yaxınlığındadır.
     

Tələblər

  • Səlis azərbaycan dili, danışıq səviyyəsində ingilis və rus dilləri biliyi;
  • Gülərüz, insanlarla rahat işgüzar münasibət qurmağı bacaran;
  • Ünsiyyətcil, hadisələrə çevik reaksiya etmək, problemli müştərilərlə işləmək qabiliyyəti.

Oxşar vakansiyalar