Bakı,
Azərbaycan
08.04.25
-
08.05.25
İş haqqında məlumat
- Şirkətin Servis Mərkəzinə gələn zəngləri qəbul edir, müştəriləri sorğusuna əsasən müvafiq işçilərə yönləndirir;
- Müştərilər tərəfindən edilən bütün zəngləri keyfiyyətlə qəbul edir və qeydə alır, sifarişlərin icrasının izlənməsi üçün məlumatları operativ olaraq müvafiq işçilərə ötürür;
- Müştərilərə qiymət, çatdırılma şərtləri, təmir müddəti və s. məlumatları nəzakətli şəkildə təqdim edir;
- Servis Mərkəzi tərəfindən müəyyən edilən müddətlərdə müştərilərin SMS, “whats up” və zənglər vasitəsilə, təmir prosesinin hansı mərhələdə olduğu barədə vaxtında məlumatlandırır;
- Şirkətin mövcud müştəri bazasını qoruyur və inkişaf etdirir;
- İş qrafiki: 7/5, 09:00-dan -18:00-dək;
- Tibbi sığorta ilə təminat;
- İş yeri Nərimanov m.st-nın yaxınlığındadır.
Tələblər
- Səlis azərbaycan dili, danışıq səviyyəsində ingilis və rus dilləri biliyi;
- Gülərüz, insanlarla rahat işgüzar münasibət qurmağı bacaran;
- Ünsiyyətcil, hadisələrə çevik reaksiya etmək, problemli müştərilərlə işləmək qabiliyyəti.