Bakı,
Azərbaycan
09.04.25
-
09.05.25
İş haqqında məlumat
- Əmək haqqı ilə bağlı (avans, son haqq hesab ödənişləri, şəxsi marka (PL) bonus ödənişi şəxsi borc, icra tutulmaları , rəhbərlik ödənişləri, məzuniyyətin hesablanması, xəstəlik vərəqəsi, analıq məzuniyyətinin hesablanması və.s) ödənişlərə nəzarət etmək;
- Şirkətin xərclərinin mühasibat uçotunu aparmaq və hesabatlarını hazırlamaq;
- Aylıq, rüblük və illik xərclər üzrə hesabatlar hazırlamaq;
- Xərclərin düzgün və vaxtında qeydiyyatını təmin etmək, mühasibat uçotunun düzgünlüyünü və qanunvericiliyə uyğunluğunu təmin etmək;
- Birbaşa rəhbərin verdiyi digər tapşırıqları yerinə yetirmək;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük iş qrafiki;
- Servis xidməti mövcuddur.
Tələblər
- Ali təhsil (Maliyyə və ya Mühasibatlıq ixtisası üstünlükdür);
- Xərclərin uçotu sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Dəqiq, məsuliyyətli və komanda ilə işləməyə meylli olmaq;
- Analitik düşünmə və problemləri həll etmə bacarığı;
- Dəqiqlik, diqqətlilik, planlama və təşkilatçılıq qabiliyyəti;
- Komanda ilə işləmə bacarığının olması;
- Məntiqi və analitik düşünmə tərzi və təşəbbüskarlıq;
- SAP bilikəri üstünlükdür.