Siyəzən,
Azərbaycan
24.09.2025 11:35
-
24.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İşgüzar və korporativ görüşlərin keçirilməsi və müvafiq danışıqların aparılması;
- Görülmüş işlər barədə müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Alış prosesində yaranmış problemləri operativ həll etmək;
- Verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətli şəkildə yerinə yetirmək.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Əmək haqqı: 1200 AZN (NET).
Qeyd olunan göstəricilərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Alış Meneceri” qeyd etməklə qeyd olunan elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
- Əlavə suallar üçün 055-500-54-12 nömrəsi ilə əlaqə saxlaya bilərsiniz
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil;
- Kompüter biliyi: MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
- Ancaq xanım namizədlər;
- Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərinini əla səviyyədə bilməkləri vacibdir;
- Ölkə xarici səyahət və ezamiyyət məhdudiyyəti olmayan namizədlərə üstünlük verilir;
- Kommunikasiya və komanda daxilində işləmə bacarığı.