Bakı,
Azərbaycan
29.10.2025 04:30
-
29.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Şirkət üzrə mövcud biznes proseslərini toplamaq, təhlil etmək və modelləşdirmək;
- Proses xəritələri, prosedurların hazırlanması və yenilənməsinə rəhbərlik etmək;
- Proses-performans göstəricilərini müəyyənləşdirmək və təhlil etmək;
- Müxtəlif departamentlərlə əməkdaşlıq edərək proseslərin optimallaşdırılması üzrə təkliflər vermək;
- Proses təkmilləşdirilməsi layihələrini planlaşdırmaq və icrasına nəzarət etmək;
- Rəqəmsallaşma və avtomatlaşdırma imkanlarını təhlil etmək və təşəbbüslər irəli sürmək;
- Standart əməliyyat prosedurlarının (SOP) hazırlanmasına metodiki dəstək vermək;
- Daxili nəzarət və riskləri nəzərə alaraq proseslərin uyğunluğunu qiymətləndirmək;
- Keyfiyyət, məhsuldarlıq və vaxt itkiləri üzrə analizlər aparmaq;
- İdarəetmə sistemlərinin və proseslərin tənzimlənmiş qaydalara uyğunluğunu izləmək;
- Məlumatların vizuallaşdırılması üçün müvafiq alətlərdən istifadə etmək (Power BI, Visio və s.).
- Yeni biznes proseslərin dizaynı və tətbiqinə texniki və metodoloji dəstək vermək;
- İllik fəaliyyət planının hazırlanması və dövri hesabatların təqdim edilməsi;
- İdarəetmə üçün tələb olunan sənədlərin, formaların və siyasətlərin hazırlanmasına töhfə vermək;
- Proseslərlə bağlı daxil olan təklif və şikayətləri araşdırmaq və həll yolları təqdim etmək;
- Audit yoxlamalarında və uyğunluq proseslərində iştirak etmək;
- Komplayns tələbləri ilə uyğunluğun təmin edilməsinə dəstək göstərmək;
- Departament direktorunun verdiyi digər tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək.
Nə təklif edirik?
- Bazar rəqabətinə uyğun əmək haqqı;
- Könüllü tibbi siğorta (ailə paketi);
- “Dəyərlisən” Paşa loyallıq proqramına üzvlük;
- Peşəkar komanda ilə işləmək fürsəti;
- İşçinin inkişafı üçün təlim, tədris proqramları.
İş şəraiti:
- İş rejimi: 5 günlük
- İş yeri: Bakı şəhər
Xahiş edirik CV-lərinizi mövzu bölməsində “Biznes proseslərinin idarəedilməsi üzrə menecer” qeyd etməklə Müraciət Et düyməsində göstərilən e-mail ünvanına göndərəsiniz.
Tələblər
- Minimum 5 il strateji planlama və ya komplayns sahəsində iş təcrübəsi;
- Müvafiq sahə üzrə ali təhsil;
- Analitik və sistemli düşünmə bacarığı;
- Yüksək səviyyədə yazılı və şifahi kommunikasiya;
- Müvafiq sahə üzrə sertifikasiya;
- Strateji planlama və icra nəzarəti üzrə praktiki biliklər;
- Güclü analitik, problemləri həll etmə və təşkilatçılıq bacarıqları;
- Liderlik bacarıqları;
- Strateji planlama və SƏTƏMM sahəsində standartlara dair məlumatları əldə etmək və onlardan istifadə etmək bacarığı.