Azerbaijan SuperMarket

Büdcələşdirmə və maliyyə nəzarəti üzrə Böyük mütəxəssis

Azerbaijan SuperMarket
Ə/h razılaşma ilə
661
Tam iş günü
Bakı, Azərbaycan
13/11/2025 - 13/12/2025

İş haqqında məlumat

  • Aylıq, rüblük və illik maliyyə hesabatlarının hazırlanmasında iştirak və dəqiqliyinə nəzarət;
  • Faktiki nəticələrin büdcə və proqnoz göstəriciləri ilə müqayisəli təhlili (variance analysis);
  • Büdcə və forecast proseslərinin idarə edilməsində iştirak;
  • Kommersiya, əməliyyat və inzibati bölmələr üzrə xərc təhlili və optimallaşdırma təklifləri;
  • Maliyyə modelləri və performans göstəricilərinin hazırlanması və təkmilləşdirilməsi;
  • Menecment üçün maliyyə göstəriciləri üzrə analitik təqdimatların hazırlanması;
  • SAP/ERP sistemlərindən məlumatların çıxarılması və analitik hesabatların qurulması;
  • Komanda üzvlərinin işini koordinasiya etmək və zərurət olduqda mentorluq etmək.

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Büdcələşdirmə və maliyyə nəzarəti üzrə Böyük mütəxəssis” başlığı ilə CV göndərərək müraciət edə bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

 

  • Participate in the preparation and review of monthly, quarterly, and annual financial reports;
  • Conduct variance analysis between actual results and budget/forecast figures;
  • Support the budgeting and forecasting processes;
  • Perform cost and profitability analysis across departments and projects;
  • Develop and enhance financial models and performance dashboards;
  • Prepare analytical presentations for management decision-making;
  • Extract and analyze financial data from SAP/ERP systems; 
  • Coordinate and mentor team members when required.

Interested candidates can apply by sending their CV with the subject “Senior BF control Specialist” to the e-mail address in the Apply for job button. Please note that only shortlisted candidates will be contacted for the next stage of the recruitment process.

Tələblər

  • Mühasibat uçotu, maliyyə və ya digər müvafiq ixtisas üzrə bakalavr dərəcəsi
  • Ümumi mühasibat uçotu və ya oxşar sahədə ən azı 2 il iş təcrübəsi ;
  • İngilis dili – orta səviyyə;
  • Mühasibat uçotu standartları və qaydalarına dair dərin biliklər ;
  • Mühasibat proqramları və proqramları ilə tanışlıq ;
  • ACCA, CFA və ya digər sertifikatlar üstünlükdür;
  • Microsoft Office proqramlarından (xüsusilə Excel pivot cədvəlləri, düsturlar, diaqramlardan) mükəmməl istifadə; 
  • GOLD və COİNS üzrə biliklər üstünlükdür;
  • Maliyyə hesabatlarının başa düşülməsi ;
  • Tədqiqat və Analitik bacarıqları ;
  • Ünsiyyət bacarıqları ;
  • Daimi son tarixlərə cavab vermək bacarığı;
  • Fərqli səviyyəli işçilərlə həm müstəqil, həm də birgə işləmək üçün sübut edilmiş bacarıq. 

 

  • Bachelor's degree in accounting, finance or other related specialization.
  • At least 2 years of experience in financial planning, reporting, or accounting.
  • Intermediate English
  • In-depth knowledge of accounting standards and regulations
  • Familiarity with accounting software and programs
  • ACCA, CFA and other certificates are advantage.
  • Proficient use of Microsoft Office programs (especially Excel pivot tables, formulas, charts); knowledge of Gold and COINS is an advantage.
  • Understanding of financial reporting 
  • Researching and Analytical skills
  • Communication skills
  • Ability to meet a constant stream of deadlines.
  • Proven ability to work both independently and collaboratively with different levels of employees.

Oxşar vakansiyalar