Xırdalan,
Azərbaycan
16.05.25
-
16.06.25
İş haqqında məlumat
- Şirkətin marketinq strategiyasının formalaşdırılması, icrası və optimallaşdırılması;
- ATL, BTL, rəqəmsal və PR fəaliyyətlərinin idarə olunması;
- Brend və kateqoriya portfelinə rəhbərlik;
- Trade marketing və satış sinerjisi yaradılması;
- Marketinq büdcəsinin idarə olunması və ROI əsaslı ölçülməsi;
- 5 günlük iş rejimi; saat 09:00/17:00;
- Rəqabətədavamlı + Bonus + Korporativ paket;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- Xırdalan şəhəri, Bakı-Quba şossesinin şərqi 18 A (Masazır dairəsinin yaxınlığı https://goo.gl/maps/iFLKeNz2rJoCoWDt5).
Tələblər
- FMCG sektorunda 5+ il təcrübə, 4+ il rəhbərlik təcrübəsi;
- Strateji liderlik və data-driven qərarvermə;
- MBA və ya beynəlxalq marketinq sertifikatları (CIM, Digital Strategy);
- Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), İngilis (peşəkar), Rus (üstünlükdür).