Bakı,
Azərbaycan
28.07.2025 10:10
-
28.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Uğurla fəaliyyət göstərən xaricdə təhsil və konsaltinq şirkətimizə Ümumi Direktor üçün şəxsi assistent axtarırıq. Əgər sən təşkilatçılıq bacarığına sahibsənsə, diqqətcilsənsə və yüksək tempdə işləməyi bacarırsansa – bu vakansiya sənin üçündür;
- Rəhbərin gündəlik iş qrafikinin təşkili və idarə olunması;
- Görüşlərin və ezamiyyətlərin planlaşdırılması;
- Məktubların və sənədlərin hazırlanması, yazışmaların aparılması;
- Telefon zəngləri və yazışmaların idarə olunması;
- Təşkilati və inzibati dəstək göstərilməsi;
- Maaş: 800 AZN (net) + bonuslar;
- İş yeri: Bakı, Ağ şəhər, 8 Noyabr prospekti 23;
- İş saatları: Həftənin 6 günü, 11.00-20.00 (full-time);
- Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Tələblər
- İngilis dilini əla səviyyədə bilmək (şərtdir);
- Rus dili biliyi – üstünlükdür;
- Ali təhsil (istənilən sahə üzrə);
- Təşkilatçılıq bacarığı və çoxlu tapşırıqları eyni anda idarəetmə qabiliyyəti;
- MS Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Yüksək ünsiyyət və təqdimat bacarığı.