Bakı,
Azərbaycan
12.05.25
-
12.06.25
İş haqqında məlumat
- Əmək haqqı və mükafatlar üzrə menecerinin verdiyi bütün əmək haqqı ilə əlaqəli tapşırıqları yerinə yetirmək;
- İşçilərin nə qədər işlədiklərini görmək üçün əmək tabellərini yoxlamaq;
- İş saatları, əlavə iş saatları, vergi, sosial sığorta ödəmələri və digər amilləri nəzərə alaraq işçilərin əmək haqqını düzgün hesablamaq;
- Məzuniyyət, xəstəlik, analıq məzuniyyətləri üzrə ödənişləri emal etmək;
- İşçilərin əmək tabelləri və əmək haqqı ödənişləri ilə bağlı suallarını cavablandırmaq;
- Əlavə iş saatları, tutulmalar, mükafatlar və s. ilə bağlı düzgün məbləği proqram vasitəsilə hesablamaq;
- Vergiləri və işçi müavinətlərinin ödənişini emal etmək;
- Saatlıq tariflər, əmək haqqı, müavinət dərəcələri, yeni işə götürülənlər haqqında məlumatları izləmək;
- Şirkət məlumat bazası proqramları ilə əmək haqqı prosesini yerinə yetirmək;
- Hesabatların və ödənişlərin riyazi dəqiqliyini yoxlamaq.
Tələblər
- Biznes, İnsan Resursları, Mühasibatlıq və ya əlaqəli sahələrdə təhsil;
- 1 il əlaqəli təcrübə tələb olunur;
- MS Office proqram paketində (xüsusilə Excel) sərbəst istifadəçi;
- Orta səviyyə İngilis dili biliyi;
- Sürətli öyrənmə qabiliyyəti və dəyişən mühitlərə uyğunlaşma;
- Pərakəndə sahəsində təcrübə üstünlükdür;
- Əmək haqqı qanunvericiliyi haqqında üstün bilik;
- Əmək tabeli və iş qrafikinin planlaşdırılması;
- Zaman idarəetmə bacarıqları;
- Stress altında işləmə qabiliyyəti;
- Yazılı və şifahi ünsiyyət bacarıqları;
- İşçilərin şikayət və narahatlıqlarını həll etmə qabiliyyəti;
- Komandada işləmə bacarığı;
- Detallara diqqəy yetirmə bacarığı;
- Əmək haqqı ilə bağlı tapşırıqlarda keyfiyyətə və etibara önəm vermə.