Bakı,
Azərbaycan
19.05.25
-
19.06.25
İş haqqında məlumat
- Şirkət əməkdaşlarının aylıq əməkhaqlarının (məzuniyyət, xəstəlik vərəqəsi, əlavə iş saatı, mükafatlar) hesablanmasını təmin etmək və ödəniş üçün aidiyyəti struktur bölməyə yönləndirmək;
- Şirkət əməkdaşlarının gündəlik davamiyyətinə nəzarət etmək və ona uyğun aylıq iş vaxtının uçotu tabellərini tərtib etmək;
- Xəstəlik vərəqələri və ezamiyyətlər üzrə ödənişlərin hesablanmasını həyata keçirmək və vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
- Əməkhaqqı və digər aidiyyəti maliyyə məsələləri ilə bağlı işçilərin şikayətlərini dinləmək və həll edilməsi üçün müvafiq addımlar atmaq;
- Əmək haqqının verilmə dövrünə uyğun olaraq əmək haqqına dair məlumatların vaxtında və düzgün şəkildə müvafiq proqrama daxil olunmasını təmin etmək;
- Əmək haqqına dair sorğu və sualların cavablandırılmasını həyata keçirmək.
Tələblər
- Ali Təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə 1 il iş təcrübəsi;
- Microsoft Office proqramları (xüsusilə Excel) ilə yaxşı səviyyədə işləmək bacarığı;
- Diqqətcil, məsuliyyətli və məxfi məlumatlarla işləmək bacarığı;
- Komandada işləmək və insanlarla ünsiyyət qurmaq bacarığı.