Bakı,
Azərbaycan
28.10.2025 11:59
-
28.11.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- İşə qəbul və işdən azadolma proseslərində sənədləşməyə dəstək vermək;
- Əmək müqavilələri, əmrlər və digər HR sənədlərini hazırlamaq və arxivləşdirmək;
- Davamiyyət və məzuniyyət qeydlərini aparmaq;
- EMAS və digər e-hökumət portallarında sadə əməliyyatları yerinə yetirmək;
- HR bazasının yenilənməsinə və məlumatların düzgünlüyünə nəzarət etmək;
- HR şöbəsinin gündəlik inzibati işlərində iştirak etmək;
- İş qrafiki: Həftə içi, 09:00–18:00;
- Əməkhaqqı: Müsahibə əsasında müəyyən ediləcək;
- Nahar: Şirkət tərəfindən təmin olunur;
Müraciət üçün:
- CV-nizi qeyd olunan mail ünvanına göndərə bilərsiniz.
Tələblər
- Ali təhsil (İnsan Resursları, Biznesin idarə olunması və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Oxşar vəzifədə minimum 6 ay iş təcrübəsi;
- Əmək Məcəlləsi və e-hökumət portalları barədə ilkin biliklər;
- Microsoft Office proqramlarında işləmək bacarığı;
- Dəqiq, məsuliyyətli və öyrənməyə açıq olmaq;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq; ingilis və/və ya rus dili biliyi üstünlük sayılır.