Bakı,
Azərbaycan
09.07.2025 22:45
-
09.08.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Marka Kateqoriyası içərisində əhatəli bir çeşid siyahısı tərtib etmək və təqib etmək; hər bir çeşidin gücünü və rəqiblər qarşısındakı mövqeyini aşkar etmək;
- Mağaza araşdırmasını həyata keçirmək, alıcılar və onların ehtiyaclarının araşdırılmasını təmin etmək, yeni çeşidlərin artırılmasını təmin etmək;
- Müştəri ehtiyaclarına bağlı olaraq mağazalardakı çeşidləri yenidən təşkil etmək (bərabərləşdirmək);
- Çeşidlərin satış ömrünün idarə olunması həyata keçirmək;
- Bazar yayımı və müqayisəsini həyata keçirmək (Benchmarking);
- Yayım işlərini bölgə və mağaza tipinə görə idarə etmək və istiqamətləndirmək;
- Satış kollektivi ilə birlikdə yayım işləri yerlərini dəyərləndirmək;
- Mağazalarda çeşid yayımını artırmaq üçün hərəkət planları hazırlamaq;
- Xüsusi marketinq planlarını, kampaniya planlaması və idarə edilməsini həyata keçirmək;
- Fəaliyyəti ilə əlaqədar digər struktur bölmə vahidləri ilə kordinasiyanı təşkil etmək;
- Şirkətin etibarının qorunmasını, kommersiya sirrinin saxlanmasını təmin etmək;
- Şirkət strukturu və idarəetmə prinsiplərini öyrənmək, subordinasiya və etika qaydalarına riayət etmək;
- Əmək fəaliyyətinə dair müəyyən edilmiş qaydada hər ay üzrə hesabatı Şöbə müdirinə təqdim etmək; korporativ prosedurlar çərçivəsində rəhbərləri tərəfindən verilən digər yazılı və şifahi tapşırıqları icra etmək;
- Əmək və nizam-intizam qaydalarına riayət etmək;
- Şirkətin məqsəd və hədəfləri istiqamətində çalışmaq;
- Nahar ilə təmin edilmə;
- Həftənin 5 günü saat 08:00-dan 17:00-dək
Tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
- Məntiqi və analitik düşünmə qabiliyyəti;
- SAP proqramından istifadə təcrübəsi arzuolunandır;
- Azərbaycan və rus dillərini əla səviyyədə bilməli;
- Bazar analizləri etmə bacarığı;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Problemləri həll etmək bacarığı.