Bakı,
Azərbaycan
30.05.25
-
30.06.25
İş haqqında məlumat
- Ofisin gündəlik fəaliyyətini təşkil və nəzarət etmək;
- Şirkətin müxtəlif şöbələri, partnyorlar və müştərilər arasında əlaqəni koordinasiya etmək;
- Sənədlərin idarə olunması, planlaşdırma və digər inzibati işləri yerinə yetirmək;
- Turların təsdiqləri, partnyorlarla yazışmalar və satış-əməliyyat komandalarına dəstək vermək;
- Ofis ləvazimatlarına nəzarət və texniki xidmətlərin koordinasiyası;
- İş qrafiki: Tam ştat, həftədə 6 gün;
- İş yeri: İçərişəhər, Bakı;
- Mehriban və peşəkar iş mühiti;
- Turizm sahəsində inkişaf imkanı;
- 10 ildən artıq təcrübəyə və beynəlxalq partnyor şəbəkəsinə malik bir komandada çalışma şansı.
Tələblər
- Ofis meneceri və ya inzibati işlər sahəsində əvvəlki təcrübə (turizm sahəsində təcrübə üstünlükdür);
- Azərbaycan və İngilis dillərində sərbəst ünsiyyət bacarığı (Rus dili üstünlükdür);
- MS Office proqramlarında (Word, Excel, Outlook) işləmə bacarığı;
- Çoxsaylı işləri paralel şəkildə yerinə yetirə bilmə və stressə davamlılıq;
- Məsuliyyətli, diqqətli və təşkilatçılıq bacarığına malik olmaq.