Bakı,
Azərbaycan
07.08.2025 11:50
-
07.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Ofisin gündəlik iş fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
- Rəhbərliyin tapşırıqlarının vaxtında və düzgün icrasının təmin edilməsi;
- Ofis daxili sənəd dövriyyəsinin idarə edilməsi, məktubların, hesabatların hazırlanması və arxivləşdirilməsi;
- Qonaqların və zənglərin qarşılanması, lazımi istiqamətə yönləndirilməsi;
- İşçi heyətinin ofis ehtiyaclarının (dəftərxana ləvazimatları, texniki avadanlıqlar və s.) təmin edilməsi;
- Ofis avadanlıqlarının və sistemlərinin düzgün işləməsinə nəzarət;
- İşgüzar yazışmaların aparılması və müxtəlif idarəetmə sənədlərinin hazırlanması;
- Tədbirlərin və iclasların təşkili və onların koordinasiyası;
- İşçilər arasında koordinasiya və kommunikasiya əlaqələrinin gücləndirilməsi;
- Mühasibatlıq, insan resursları və digər şöbələrlə əməkdaşlıq və lazımi dəstəyin göstərilməsi.
İş şəraiti:
- İş rejimi: 5 günlük;
- İş vaxtı: 09:00-18:00 ;
- Nahar vaxtı: 13:00-14:00;
- İstirahət günü: şənbə, bazar;
- Əmək haqqı: 500 AZN;
- İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi;
- Rəsmi sənədləşmə.
Müraciət qaydası: Tələblərə cavab verən şəxslər CV-ni mövzu hissəsində “Ofis meneceri” qeyd etməklə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Tələblər
- Ofis meneceri və ya bənzər vəzifədə təcrübə;
- MS Office proqramlarında (Word, Excel, Outlook, PowerPoint) sərbəst işləmə bacarığı;
- Sənədlərlə işləmək və yazışmalar aparmaq bacarığı;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət və komandada işləmək bacarığı;
- Dəqiq, məsuliyyətli və punktual olmaq;
- Vaxtın idarə olunması və çoxsaylı tapşırıqların effektiv yerinə yetirilməsi bacarığı;
- Azərbaycan dilində səlis danışıq və yazı bacarığı, rus və ya ingilis dili biliyi üstünlükdür;
- Məlumatların konfidensiallığını qoruma bacarığı;
- Təşkilatçılıq qabiliyyəti və təşəbbüskarlıq.