Bakı,
Azərbaycan
12.06.2025 11:47
-
12.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Müştərilərdən daxil olan şikayət və sorğuların vaxtında və düzgün cavablandırılması;
- Telefon zəngləri və e-poçtların peşəkar və nəzakətli şəkildə cavablandırılması və müvafiq şəxslərə yönləndirilməsi;
- Gündəlik görüşlərin, sənədlərin və qəbul proseslərinin dəqiq və nizamlı şəkildə təşkil olunması;
- Sənədlərin qəbulu, qeydiyyatı və arxivləşdirilməsi;
- Gündəlik əməliyyatların icra olunması və müvafiq qeydiyyatın aparılması;
- Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
- Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Məsuliyyətli, səbirli, stressə davamlı olmalı;
- Məxfi məlumatlarla ehtiyatlı davranmaq bacarığı;
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
- Azərbaycan dili və rus dilini - yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür).