Bakı,
Azərbaycan
12.06.2025 11:35
-
12.07.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
- Gələn zənglərin və sorğuların cavablandırılması;
- Şirkətin daxili qayda və prosedurlarına əməl edilməsi;
- Komanda ilə əməkdaşlıq və dəstək göstərilməsi;
- Məxfi məlumatların qorunması və düzgün istifadəsi;
- Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
- Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
- Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
- Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
- Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
- Qeydiyyat və məlumat bazası proqramlarında işləmə təcrübəsi;
- Telefon və elektron məktublarla peşəkar ünsiyyət bacarığı;
- Diqqətlilik və məsuliyyətli yanaşma;
- Stressli vəziyyətlərdə sakit və nəzarətli qalmaq bacarığı;
- Vaxtı effektiv idarə etmək bacarığı;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
- Azərbaycan dili və rus dili səlis (ingilis dili biliyi üstünlükdür).