Bakı,
Azərbaycan
22.09.2025 04:14
-
22.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Qəbul və qeydiyyat proseslərinin düzgün və effektiv şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək;
- Qonaq şikayətləri və problemlərini həll etmək, qonaq məmnuniyyətini artırmaq;
- Günlük əməliyyatların, məsələn, rezervasiyaların və check-in/check-out proseslərinin düzgün aparılmasını təmin etmək;
- Gündəlik gəlir və xərclərin izlənməsi və hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- İstifadə olunan proqram təminatlarının və avadanlıqlarının səmərəli işləməsini təmin etmək;
- Gündəlik gəlir və xərclərin izlənməsi və hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Yüksək xidmət standartlarını qorumaq və qonaq təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün müntəzəm olaraq yoxlamalar aparmaq.
İşçinin təminatları:
- Qidalanma (işçi yeməkxanasında);
- Könüllü tibbi siğorta;
- Tabia Group tabeliyində olan çoxsaylı hotellərdə və SPA mərkəzlərində endirim imkanı;
- Təlim və inkişaf proqramlarında iştirak imkanları.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Qəbul və qeydiyyat üzrə nəzarətçi” yazmaqla Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Yalnız vakansiya tələblərinə cavab verən seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq
Tələblər
- Ali təhsil (xüsusilə İdarəetmə, Turizm və Otelçilik, Biznes İdarəetməsi və ya oxşar sahələrdə üstünlük verilir);
- Otelçilik sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi;
- Beynəlxalq qonaqlarla ünsiyyət üçün ingilis dili biliyi, əlavə olaraq isə rus dili biliyi üstünlükdür;
- Yaxşı səviyyədə Opera PMS biliyi;
- Effektiv ünsiyyət, problem həll etmə və qərar qəbul etmə qabiliyyəti.