Bakı,
Azərbaycan
19.08.2025 12:48
-
19.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Çap etmə, sistemləşdirmə, surətçıxarma, üzləmə və laminasiya kimi inzibati işləri yerinə yetirir;
- Telefon zənglərinə cavab verir, zəng etmiş şəxsi lazımi şöbəyə yönəldir, onun adını, zəngin vaxtını, işin mahiyyətini və zəngə cavab verəcək şəxsin adını qeyd edir;
- Müştərilərə, sifarişçilərə, işçilərə və digər aidiyyatı şəxslərə məlumat verir;
- Məktub və mesajları toplayır və paylayır;
- Təşkilat növündən asılı olaraq müxtəlif kargüzar işləri və digər vəzifələri yerinə yetirə bilər;
- Bildirişlər, məktublar, hesabatlar və digər sənədlər çap edə bilər;
- Daxil olan məktubları açır və paylayır, məktubların cavablandırılmasına və göndərilən məktubların hazırlanmasına yardım edir;
- Qəbul yerinin təmiz saxlanmasına dəstək verir;
- İşçilərin əlaqə nömrələrindən ibarət siyahını təmin edir;
- Təşkilat haqqında ümumi sualları cavablandırır;
- Müsafirləri qarşılayır, qeydiyyata alır, ziyarətçilərin kartlarını təmin edir və lazımi işçiləri onların gəlişi barədə xəbərdar edir;
- Şirkət daxilində tətbiq olunan Sağlamlıq Əmək Mühafizəsi və Sanitar Gigiyena üzrə bütün tələblərə əməl etməyi öhdəsinə götürmə;
- Tələb olunan digər tapşırıqlar;
- Ümumi məxfiliyi qorumaq.
Məsuliyyət dairəsi /əsas gostəricilər /Maliyyə baxımından təsir (İşin ölçülərini nümayiş etdirməyə kömək edən kəmiyyət göstəricilkərin daxil edilməsi).
- Maliyyə: Büdcə, satış, dövriyyə, maliyyət;
- İnsanlar:Birbaşa və bilavasitə hesabat veriləcək;
- Guvvə: Yerləşmə,olduğu yer.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Office Admin Manager
Key Accountabilities (Describe the main areas in which this role must get end results, typically 5 - 8. These should state WHAT has to be achieved and not how you achieve results)
- Manage administrative tasks, i.e. printing, filing, copy making, binding and lamination;
- Answer telephone calls, direct caller to destination and record name, time of call, nature of business, and person called upon;
- Give information to customers, clients, employees and other relevant personnel;
- Collect and distribute mail and messages;
- May perform variety of clerical duties and other duties pertinent to type of establishment;
- May type memos, correspondence, reports, and other documents;
- Opens and routes incoming mail, help to answer correspondence and prepare outgoing mail;
- Maintains the reception area;
- Provides the list of contact numbers of employees;
- Responds to general questions about the company;
- Receives and registers visitors, and provide badges to and inform relevant employees about these visitors;
- Undertake responsibility to comply with all the Occupation Health, Safety and Sanitation requirements applied within the company;
- Additional tasks as requested;
- To maintain total confidentiality.
Responsibility area /key figures/Financial impact (Enter quantitative data which helps to illustrate the dimensions of the job).
- Financial: Budget, sales, turnover, costs etc.
- People: Direct and indirect reports etc.
- Volume: No. of locations, sites.
- Interested candidates can send their CV to the e-mail address in the Apply for job button.
Tələblər
- Minimum 1 illik təcrübə, oxşar vəzifədə əvvəlki təcrübə;
- Ali təhsil və ya müvafiq ixtisas;
- Azərbaycan və ingilis dilini dərindən bilmək;
- Microsoft Office (Oulook, Excel, Word, PowerPoint) proqramları ilə mükəmməl şəkildə işləmək bacarığı.
Arzu olunan meyar və tələblər
- Əla digital və texniki bacarıqlar;
- Əlaqə qurmaq və ünsiyyət bacarıqları;
- Komandada işləmək bacarığına malik olmaq, eləcə də müxtəlif və çox funksionalı komandada əməkdaşlıq edə bilmək;
- Fəal, yeniliyə can atan olmalı, eyni zamanda “Bacararam” münasibəti nümayiş etdirməlidir.
Essential Criteria and Qualifications
- Minimum 1 year experience, previous experience in a similar role;
- University degree or equivalent qualification;
- Fluency in English & Azerbaijani;
- Proficiency in use of Microsoft Office (Outlook, Excel, Word, PowerPoint) tools.
Desirable criteria & qualifications
- Excellent digital and technical skills;
- Strong interpersonal skills with good level of communication skills;
- Experience in effective management of multiple tasks and working with multi-discipline teams;
- Must be proactive, innovative and show “Can do” attitude.