Bakı,
Azərbaycan
30.04.25
-
30.05.25
İş haqqında məlumat
- Bazarın təhlili, tələb olunan materialların yerli və xarici bazarda araşdırılması, təchizatçı bazasının hazırlanması və təhlil edilməsi;
- Satınalma sifarişlərinin idarə edilməsinin həyata keçirilməsi (sifariş analizi, yerləşdirmə, nəzarətdə saxlama, hesabat hazırlama və sifarişin bağlanması);
- Müştəri ehtiyaclarını analiz edərək uyğun həllər təklif etmək;
- Təchiz olunmuş malların qeydiyyatının aparılması, sifarişçi tələbinə uyğunluğuna nəzarət edilməsi və növbəti proqnozlaşdırılmış il üçün planın hazırlanması;
- Daxil olunmuş sifariş sorğularının hesabatının hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- Yeni təchizatçılarla əlaqələrin qurulması
- Mövcüd təchizatçılarla əlaqənin idarə edilməsi
- Malların keyfiyyətinə, çatdırılmasına nəzarət edilməsi
- Rəqiblərin araşdırılması, analizlərin aparılması və tələbatın müəyyənləşdirilməsi;
- İş rejimi: 5 günlük;
- İş vaxtı: 9:00-18:00;
- Nahar vaxtı: 13:00-14:00;
- İstirahət günü: şənbə, bazar;
- Əmək haqqı: 1500 AZN;
- Bonus: Namizədin ilk 6 aylıq nəticəsindən sonra təyin ediləcəkdir;
- İş yeri: Xətai rayonu, 8 Noyabr pr 23, Amay Ticarət Mərkəzinin 7-ci mərtəbəsi.
Tələblər
- Təhsil: Ali təhsil;
- İş təcrübəsi: Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il iş təcrübəsi(Texniki sahələrdə olan təcrübəyə üstünlük verilir);
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili mükəmməl, rus dili və ya ingilis dili biliyi üstünlükdür;
- Azərbaycan dilində sərbəst danışıq və yazı bacarığı (rus və ingilis dilləri əlavə üstünlükdür);
- Kompüter bilikləri: MS Office proqramları (Word, Excel və s.) üzrə biliklər;
- Komanda ilə işləmə bacarığı;
- Güclü ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
- Məsuliyyətlilik, dəqiqlik və çeviklik.