Bakı,
Azərbaycan
27.08.2025 09:36
-
27.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Təchizat sifarişlərinin idarə edilməsi (yerləşdirilməsi, nəzarətdə saxlanılması, hesabatların hazırlanması və sifarişlərin bağlanması);
- Satınalma proseslərinin əlverişli şərtlərlə həyata keçirilməsi;
- Bazar araşdırması, tələb olunan malların yerli və xarici bazarda təhlil edilməsi;
- Təchizat sifarişlərinin təşkili, idarə edilməsi və müvafiq hesabatların hazırlanması;
- Satınalma prosesində ilkin qiymətləndirmə, danışıqların aparılması və müqavilə şərtlərinin razılaşdırılması;
- Müxtəlif mal və xidmətlərə olan ehtiyacların müəyyən edilməsi, tədarükçülərlə əlaqələrin qurulması və əlaqələrin davamlılığının təmin edilməsi;
- Satınalma müqavilələrinin hazırlanması və şərtlərinin razılaşdırılması;
- Tədarükçülərdən gələn təkliflərin qiymətləndirilməsi və ən yaxşı təklifin seçilməsi;
- Xarici və yerli tədarükçülərlə sıx əlaqə, onları yüksək səviyyədə işgüzar münasibətləri saxlamaq;
- Tenderlərdə işləmə;
- Yeni tədarükçülərin şirkətə cəlb edilməsi;
- Alınan malların və xidmətlərin vaxtında və keyfiyyətli şəkildə təhvil verilməsi, satınalma prosesinin izlənməsi və idarə edilməsi;
- Satınalma prosesində yaranan risklərin öncədən qiymətləndirilməsi.
İş şərtləri:
- Həftə içi 5 gün, 09:00 – 18:00;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- Korporativ nömrə və mobil telefon;
- Könüllü tibbi sığorta.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. Mövzu hissəsinə "Xarici Satınalma Mütəxəssisi" yazmağı unutmayın.
Tələblər
- Təhsil: Minimum bakalavr dərəcəsi;
- Təcrübə: Sahə üzrə ən azı 2 il iş təcrübəsi;
- Gün ərzində bir neçə sorğu, tapşırıq işləmək təcrübəsi;
- Təzyiq altında işləyə bilən, çevik;
- Yaxşı səviyyədə işgüzar münasibətlərə sahib olmaq;
- Təchizat şirkətləri ilə ən azı 1 il iş təcrübəsi:
- Tenderlərdə işləmə təcrübəsi;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili, Rus dili və İngilis dili zəruridir;
- Kompüter bilikləri: 1C, MS Office.