Bakı,
Azərbaycan
17.04.25
-
17.05.25
İş haqqında məlumat
- Parfüm bazarını, rəqibləri və istehlakçı seçimlərini analiz etmək;
- Kateqoriyanın inkişafı üçün strategiyanın hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Assortimentin formalaşdırılması: hansı markalar, qiymət seqmentləri, eksklüziv mövqelər;
- Satışların effektivliyini qiymətləndirmək;
- Malların çeşidinin seçilməsi və genişləndirilməsi;
- Satıcılar və markalarla (o cümlədən beynəlxalq) danışıqların aparılması. Satış şərtlərinin, endirimlərin və bonusların razılaşdırılması;
- Ən yaxşı SKU-ların mövcudluğunun təmin edilməsi;
- Rəylərin və reytinqlərin monitorinqi;
- Markaların/məhsulların reputasiyasının idarə edilməsi;
- Xidmətin və müştəri məmnuniyyətinin yaxşılaşdırılması üçün tədbirlərin tətbiqi;
- E-commerce transformasiyasının mərkəzində çalışma imkanı;
- Bakı mərkəzində rahat ofis (Üzeyir Hacıbəyov küç., 57);
- Tibbi sığorta;
- PAŞA Holdinqin DəyərliSən korporativ loyallıq sisteminə daxil olma imkanı;
- İlham verən komandada işləmək və motivasiyaedici məqsədlərlə qarşılaşmaq.
Tələblər
- Kateqoriya meneceri / e-commerce / FMCG sahələrində 3+ il təcrübə;
- Parfüm bazarını və alıcı davranışını dərindən başa düşmək;
- Excel, BI alətləri və analitika ilə işləmə bacarığı;
- Danışıqlar aparmaq və kateqoriya planlaması bacarığı;
- Ali təhsil (iqtisadiyyat, marketinq, menecment və ya oxşar sahələr);
- İngilis və ya Rus dillərindən birində yaxşı səviyyədə bilik.