Bakı,
Azərbaycan
06.05.25
-
06.06.25
İş haqqında məlumat
- Şirkət üzrə xərclərinin şöbələr üzrə bölgüsü və xərcə tanıdılmasını icra edən və nəzarət edən şəxsdir.
- Xərc sənədlərinin aidiyyatı strukturdan təhvil almaq.
- Xərc sənədlərinin tamlığını (müqavilə,qiymət razılaşma,h\faktura,təhvil-təslim aktı,e\qaimə) kontrol etmək.
- Xərcləri təyinatı (inzibati,admin,kapitallaşma) üzrə qruplaşdırmaq.
- Xərclərin icra tarixlərinə uyğun olaraq aylar üzrə sistemdə düzgün əks etdirmək.
- Cari ilə üzləşmə etdikdən sonra ödənişin edilməsi üçün aidiyyatı struktura yönləndirmək.
- Sənədi vaxtında təqdim edilməmiş, lakin icra olunmuş fəaliyyət üzrə ehtiyat yaratmaq.
- Xərcləri analiz etmək və nəzarətdə saxlamaq.
- Xərclərin düzgün mühasibat uçotunu təşkil etmək və nəzarət etmək.
- Xərclərin mühasibat uçotu ilə bağlı sənəd axışını təşkil etmək.
- Xərclərin düzgün sənədləşdirilməsi üzərində nəzarət etmək.
- Hesablar üzrə qalıqların düzgünlüyünə nəzarət etmək.
- Şübhəli xərclərin aidiyyatı struktura araşdırmaq üçün yönləndirmək.
- Ticari carilər üzrə bonusları hesablamaq.
- Hesablanmış bonusların müvafiq olaraq müqavilə və ya təsdiq maili ilə üzləşdirmək və nəzarətdə saxlamaq;
- Nahar təminatı;
- Korporativ nömrə;
- Nəqliyyat.
Tələblər
- Ali təhsil (maliyyə, mühasibatlıq və ya əlaqəli sahə üzrə)
- Müvafiq sahədə minimum 2-3 il iş təcrübəsi
- MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) yaxşı səviyyədə işləmə bacarığı
- ACCA F3/FA sertifikatı olanlara üstünlük verilir
- Logo Tiger proqramında işləmə bacarığı üstünlükdür
- Analitik düşüncə və detala diqqət
- Operativ və məsuliyyətli iş yanaşması.