Bakı,
Azərbaycan
05.05.25
-
05.06.25
İş haqqında məlumat
- Müvafiq mühasibatlıq sənədləri əsasında xərclərin uçotunu aparmaq;
- Faktiki çəkilmiş xərclərin təhlili və xərc növləri üzrə mütəmadi hesabatların hazırlanmasını təmin etmək;
- Sabit xərclərin hesablama metoduna əsasən aylıq olaraq sistemə tanıdılması;
- Sənədlərinin düzgünlüyü və xərclərin aylar üzrə ardıcıllığını yoxladıqdan sonra sistemə daxil etmək;
- Xidmət alış və satışlarında müqavilələr üzrə hesabların hazırlanması, reysterin aparılması;
- Xərclər üzrə ehtiyyat fondların yaradılması, mövcud xərclərin sistemə işlənməsi;
- Xərclər üzrə debitorlar və kreditorlarla hesablaşmaların edilməsi, qeydiyyatının aparılmasını və ödənişə təqdim edilməsi;
- Öz iş fəaliyyəti ilə bağlı rəhbərlik tərəfdən verilən tapşırıqların icra edilməsi;
- Nahar və servis ilə təmin edilmə;
- Tibbi sığorta;
- Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı;
- 5 günlük tam iş qrafiki;
- Korporativ mobil nömrə.
Tələblər
- Ali təhsil;
- Maliyyə və mühasibatlıq sahəsi üzrə minimum 1 il;
- Azərbaycan dili, rus və ingilis dili arzu olunandır;
- Ofis daxili etik və peşəkar davranış, əməkdaşlarla və rəhbərliklə danışıq , komanda şəklində işləmək bacarığı;
- Ofis proqramlarında işləmək bacarığı;
- Mühasibatlıq sahəsi üzrə proqram, sayt və asan imza işlətmək bacarıqları;
- Mühasibatlıq sahəsi üzrə analitik düşünmə bacarığı.