Azinvest İnşaat

Anbardar (Kəlbəcər rayonu)

Azinvest İnşaat
Ə/h razılaşma ilə
1606
Tam iş günü
Kəlbəcər, Azərbaycan
29.09.2025 04:56 - 29.10.2025 12:00

İş haqqında məlumat

  • Anbarda olan mal və materialların təhlükəsizliyinə, saxlanılması rejiminə, sənədləşdirmə və mədaxil-məxaric sənədlərinin təhvili qaydalarına riayət olunduğunu təmin etmək
  • Mal və materialın inventarizasiyasına təlimatlara uyğun hazırlaşmaq, təşkil etmək və iştirak etmək
  • Köhnəlmiş, zərər görmüş və xarab olmuş mal və materialları təyin etmək və onlar barədə müvafiq tədbirlər görərək mühasibatlığa təqdim etmək
  • Anbar əməliyyatlarının uçot və hesabatlarının aparılmasına nəzarət etmək
  • Anbardakı mal-materiallar haqqında aylıq hesabatların rəhbərliyə təqdim olunması
  • Daxil olunmuş sənədlərin qeydiyyata alınması;
  • Hesabat üçün məlumatları hazırlamaq, mühasibat sənədlərinin qorunmasına nəzarət etmək
  • Anbara qəbul olunan hər növ material və dəzgah hissələrini təhvil alaraq anbar yerləşim planına uyğun olaraq yerləşdirmək
  • Müşayiətedici sənədlərə uyğun olaraq,boşaltma və anbar daxilindəki  yüklərin yerləşdirilməsi  işinin icrasnı təmin etmək
  • Nasaz alətlər, cihazlar və s. ucun qusur cədvəllərini, onların təmiri, silinməsi, eləcə də materialların catışmazlığı və korlanması barədə aktları tərtib etmək;
  • Anbarda saxlanılan material qiymətlilərinin ucotunu və onların hərəkəti uzrə hesabat sənədləşdirməsini aparmaq;
  • Korlanmasının və itkisinin qarşısının alınması məqsədi ilə material və məhsulların saxlanılmasını təşkil etmək;
  • Anbarların hər zaman təmiz, səliqəli olmasını təmin etmək.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini Subject/Mövzu hissədə “Anbardar“ yazaraq Müraciət Et düyməsində göstərilən mail ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.

Tələblər

  • Ali Təhsil və ya orta ixtisas təhsil;
  • Müvafiq vəzifə üzrə üzrə 3 il və daha çox iş təcrübəsi;
  • MS office proqramlarında işləmək bacarığı;
  • BƏY namizədlərə üstünlük verilir;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Analitik təhlil etmə qabiliyyəti.


Oxşar vakansiyalar