Bakı,
Azərbaycan
25.08.2025 02:35
-
25.09.2025 12:00
İş haqqında məlumat
İşəgötürən: “GFC” MMC - KFC, Pizza Hut və Simit Sarayı restoranların şəbəkəsi
- İnsan Resursları Əməliyyatları şöbəsinin fəaliyyətinə ümumi rəhbərliyin həyata keçirilməsi və müvafiq dəstəyin göstərilməsi;
- Şirkət əməkdaşlarının davamiyyət cədvəllərinin və əməkhaqqı sənədlərinin düzgün hesablanmasını və vaxtında ödənilməsini təmin etmək;
- Əməkdaşların məlumat bazasının 1C proqramında aparılması və məlumatların müntəzəm olaraq yenilənməsi;
- Şöbədə bütün elektron sənəd dövriyyəsinin qüvvədə olan qanunvericiliyə və şirkətdaxili qaydalara uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Əməkdaşların şəxsi işlərinin və bütün kadr sənəd dövriyyəsinin qanunvericiliyin və şirkətdaxili qaydaların tələblərinə uyğun şəkildə həyata keçirilməsinə nəzarət edilməsi;
- Şirkətdə mövcud vəzifələrə dair vəzifə təlimatlarının hazırlanması və mütəmadi olaraq yenilənməsi prosesinə nəzarət edilməsi;
- Əməkdaşların illik məzuniyyətlərinin planlaşdırılması, növbəlilik cədvəllərinin tərtib olunması və onların icrasına nəzarət edilməsi;
- Əməkdaşlarla bağlı yaranan nizam-intizam məsələlərinin idarə olunması, müvafiq tədbirlərin görülməsi və zəruri sənədlərin hazırlanaraq təqdim edilməsi;
- Kargüzarlıq işlərinin təhlili və effektiv idarə olunması;
- İllik büdcə planlamasının hazırlanması və idarə olunması;
- İnsan resurslarının idarə edilməsi ilə bağlı analitik təhlillərin aparılması və rəhbərliyə əsaslandırılmış təkliflərin təqdim edilməsi;
- KPİ qiymətləndirmə sistemlərinin tətbiqi və idarə olunması;
- Əməkdaşların fəaliyyətinə əsasən mükafatlandırma sistemlərinin formalaşdırılması və idarə edilməsi;
- Qiymətləndirmə meyarlarına uyğun olaraq vəzifələrin dəyərləndirilməsi və dərəcələrinin müəyyən edilməsi;
- Əməkdaşların motivasiyasını və peşəkar inkişafını dəstəkləyən layihə və tədbirlərin hazırlanması və həyata keçirilməsi;
- Korporativ mədəniyyət və dəyərlərin təşviqinə yönəlik tədbirlərin planlaşdırılması və icrası;
- İş-həyat balansını, karyera inkişafını və ümumi işçi məmnunluğunu artıracaq təkliflərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
- İnsan resursları fəaliyyəti ilə bağlı hesabatların təqdim edilməsi.
İş şəraiti:
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə;
- 5 günlük iş rejimi;
- Müasir idarəetmə sistemi və mehriban kollektiv.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini e-mailın mövzu hissəsində “İnsan Resursları üzrə Menecer” qeyd edərək Müraciət Et düyməsində yerləşən e-ünvanına göndərə bilərlər.
Nəzərinizə çatdırırıq ki, yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.
Tələblər
- Ali təhsilli olması;
- Müvafiq vəzifədə 3 ildən az olmayaraq iş təcrübəsi;
- Səlis azərbaycan və rus dili bilikləri, ingilis dili- arzuolunandır;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsi üzrə yaxşı biliklər;
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət qurma və komandada işləmək bacarığı;
- İşgüzar nitq və yazışma qabiliyyəti;
- İdarəçilik və təşkilatçılıq bacarıqları;
- Araşdırma,qərar vermə və təqdimat bacarıqları;
- Microsoft Office və 1C proqramları üzrə yaxşı biliklər;
- Xasiyyətnamə tələb olunur.