Bakı,
Azərbaycan
08/12/2025
-
15/12/2025
İş haqqında məlumat
- Müştərilər tərəfindən edilən ödənişlərin uçotu və gündəlik nəzarət edilməsi
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında yerinə yetirilməsi
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 6 günlük iş həftəsi
- İş vaxtı: 09.00-dan 18.00-kimi
- Nahar, service və forma şirkət tərəfindən.
Əmək haqqı:
- Başlanğıc aylıq məvacib 1200 manat təşkil edir (Müsahibə əsasında namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin olunacaq)
- AR Qanunvericiliyinə əsasən rəsmi qeydiyyat
Tələblər
- Təhsil : Ali
- İş təcrübəsi : 3 ildən 5 ilə qədər
- Yaş həddi: 35 – 50
- Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik, etibarlılıq və kollektivdə işləmək bacarığı kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq
- MS Office proqramlarını yaxşı bilmək.
- 1C biliyi
- Otel və ya Ketrinq sistemində təcrübə üstünlükdür
- Office proqramlarında, əsasən excel-də yüksək səviyyədə işləmə bacarığı 1 C proqramında sərbəst işləmə bacarığı
- E-taxes.gov.az portalından sərbəst istifadə etmək bacarığı
Müraciət üçün:
- Göstərilən tələblərə uyğun namizədlərdən CV-lərini mövzu (subject) hissəsinə “Mühasib” yazaraq"CV göndər📤" düyməsindən istifadə edərək göndərə bilər.