Bakı,
Azərbaycan
15.09.2025 04:49
-
15.10.2025 12:00
İş haqqında məlumat
- Həvalə edilmiş şirkət daxili yaradılan tətbiqlərin və təchizatçılar tərəfindən təqdim olunan platformaların 24/7 texniki dəstəyi və istismarı;
- Kəsintiləri, dayanmaları və xətaları minimallaşdırmaq və mümkün ən qısa müddətdə aradan qaldırmaq;
- Mövcud xidmətlərdə, platformalarda və proqram təminatında xətaları və ya çatışmazlıqları müəyyən etmək və uyğun həll yollarını hazırlamaq;
- Həvalə edilmiş sistemlərdə problemlərin aradan qaldırılması və həllərin hazırlanması üçün programçılar və təchizatçılar ilə işləmək;
- Tətbiqləri, yeni və ya dəyişdirilmiş məhsul və xidmətləri test, istehsal kimi uyğun mühitlərə daşımaq;
- Proqram təminatını istehsalata daşımazdan öncə müvafiq keyfiyyətə nəzarət və yoxlamalarının edilməsi;
- Səhvləri və çatışmazlıqları aşkar etmək, mövcud xidmətləri, platformaları və proqram təminatını tənzimləmək və məsuliyyət altındakı sistemlər üçün həllər hazırlamaq;
- Layihə üzvü olaraq müvafiq layihələrdə iştirak etmək;
- DevOps alətlərini və yanaşmalarını tətbiq edərək, defekt aşkar olma nisbətini, açıq defektlərin ümumi sayını, implementasiya ilə əlaqədar insidentləri və istehsal insidentlərini azaltmaq.
Tələblər
- Ali təhsil: Kompüter Elmləri və ya Riyaziyyat üzrə ali təhsil üstünlükdür.
Dil bilikləri:
- Azərbaycan dili - əla;
- İngilis dili - yüksək səviyyədə;
- Rus dili biliyi - arzuolunandır.
Təcrübə və Biliklər:
- İş Təcrübəsi: Uyğun sahədə minimum 1 il;
- Texniki araşdırma və təhlil;
- Əməliyyat sistemi səviyyəsində araşdırma və təhlil üçün alətlərdən istifadə etmə;
- OS Linux;
- SQL;
- Scripting (Bash və ya Python);
- Containers (Docker, Kubernetes);
- CI/CD (Gitlab, Jenkins).